گردهمایی باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان در ۹ اسفند ۱۴۰۱و حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد برگزار شد. این رویداد به منظور تقویت تعاملات میان شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه صادرات محصولات مبتنی بر دانش و فناوری برگزار می‌شود. چنین گردهمایی‌هایی به شرکت‌های دانش‌بنیان این فرصت را می‌دهد تا از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند، فرصت‌های صادراتی جدید را کشف کنند و با شبکه‌سازی مناسب با سایر فعالان حوزه صادرات، از تسهیلات و حمایت‌های مختلف برخوردار شوند.

از محورهای اصلی این رویداد، می‌توان به بررسی چالش‌های پیش روی صادرات محصولات دانش‌بنیان، ارائه راهکارهای نوآورانه برای گسترش بازارهای بین‌المللی، و نقش دولت و سازمان‌های مرتبط در حمایت از این شرکت‌ها اشاره کرد. همچنین، نمایندگان نهادهای دولتی، خصوصی و تجاری معمولاً در این نوع گردهمایی‌ها شرکت می‌کنند تا از نزدیک با ظرفیت‌ها و نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شوند و با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه رشد و توسعه این شرکت‌ها را فراهم کنند.

مجتمع تولیدی حافظ وارش، به‌عنوان تولیدکننده برتر صادراتی دانش‌بنیان در حوزه محصولات شیمیایی، مکمل‌های خوراک دام و طیور، محصولات نانویی، پلیمری و بهداشتی رتبه چهارستاره را در باشگاه شرکت های صادراتی دانش بنیان را دریافت کرد.